Betingelser

Betaling
1. Kort.

Transaksjonen vil bli belastet ved gjennomført kjøp. Vi benytter 3D-Secure betalingsløsning som er verifisert av Visa og MasterCard. Vi registrerer ingen personlige opplysninger om din transaksjon. All informasjon foregår mellom deg og din bank.

2. Faktura. 
Du kan be om faktura og betale etter 14 dager. Faktura sendes på din e-post samtidig som at ordren din blir sendt. Faktura-løsning leveres av Klarna og krever kreditt-godkjenning. Du er selv ansvarlig for å legge inn korrekt e-postadresse.

Frakt
Fraktpris er kr 99,- GRATIS FRAKT over kr 1200 .- Gjelder ikke møbler og større produkter, i de tilfellene vil vi oppgi fraktpris avhengig av varens størrelse. Varene leveres av Bring.

Levering på døren: Kr 149,- Pakken leveres hjem til deg på kveldstid (mellom 17-21. Sjåføren ringer på forhånd) Om ikke Posten tilbyr denne tjeneste til din adresse, vil pakken automatisk bli sent til nærmeste postkontor. Du betaler da selvfølgelig ikke for hjem-levering.

 Frakt av møbler vil variere fra 350,- til 500,- kroner. Noen ganger sender vi varene direkte fra vår leverandør og hjem til deg, mens vi i hovedsak sender mindre interiørartikler direkte fra vårt eget lager. Derfor vil du kunne oppleve at ved å bestille interiørvarer sammen med møbler, at fraktprisen kan være feks 350,- kroner (for møbelet) og 99,- i tillegg for de mindre varene. Bestiller du et møbel og i tillegg mindre varer for over 1200,- kroner, vil du kun betale for møbelfrakt, og gratis frakt for de mindre varene.

Priser

Alle priser inkluderer 25% moms.

Salgsvarer byttes ikke.

Bestillingsvarer

Bestillingsvarer kan ikke returneres. Disse ordrene er bindene.

 Ordre 

Mottatt ordre er bindene. Falske ordrer vil bli politianmeldt. Svindel og annen kriminell virksomhet vil bli strafferettslig forfulgt. 

Ved bestilling, godtar du automatisk våre betingelser.

Vi gjør oppmerksom på at lageret kan vise feil lagerstatus. Vi vil da ta kontakt pr mail.


Levering 
Er varene du har bestilt på lager, vil ordren din pakkes og sendes i løpet av 1-2 virkedager.  Dersom vi ikke klarer dette, vil vi ta kontakt med deg.

På hvert produkt vil du kunne se om varen er på lager, og hvor lang leveringstid det er på bestillingsvarene. 

Om du bestiller varer som er ventet inn frem i tid, sendes ordren din samlet når alt er på lager.

 Bytte av vare

Du kan bytte en vare du har kjøpt i nettbutikken innen 30 dager. Ved bruk av bytteretten må varen være ubrukt og må leveres tilbake i original forpakning. Porto frem og tilbake dekkes av kunden. 

Ønsker du å bytte, sender du varen i retur. Vi krediterer varen ved ankomst. Kunden legger inn ny ordre i nettbutikken.

Ved spørsmål, ta kontakt på manager@kvistinterior.no

 

Skade ved levering
Om produktet er skadet ved levering må dette meldes omgående til oss på manager@kvistinterior.no Vi ønsker bilder samt en beskrivelse av hva som har skjedd.

For at vi skal kunne reklamere skaden overfor vår transportør må vi melde fra om skaden innen 1-3 dager. Vi ber deg derfor gi oss beskjed om skaden innenfor dette tidsrommet.

Dette gjelder både synlige og skjulte transport-skader, og det er derfor viktig at du pakker opp og kontrollerer at produktet er feilfritt så snart som mulig etter mottagelse.


Om skaden er synlig er det enklest om du melder fra om dette direkte til sjåføren ved mottagelse av forsendelsen. Be om at transportøren gjør en notering av skaden på din kopi av fraktseddelen. Husk å alltid ta vare på emballasjen for at reklamasjonen skal kunne håndteres korrekt.


Uavhentede pakker 
Dersom kjøper ikke henter ut en pakke, vil den automatisk gå i retur til oss. For uavhentede pakker vil du bli belastet for et gebyr på minimum kr 249,- som dekker tur/returfrakt, og omkostninger vi vil ha i forbindelse med returen.

Uavhentede pakker omfattes ikke av angreretten.

 

Reklamasjon

Hvis du er så uheldig at du mottar en defekt vare, ber vi deg sende oss en mail på manager@kvistinterior.no sammen med noen bilder. Dette må skje innen 3 dager etter mottagelse av pakken.

Vi vil ta stilling til din reklamasjon i samarbeid med våre leverandører så raskt som mulig, og behandle den på best mulig måte.  

Vurderer vi at reklamasjonsretten er berettiget, vil vi erstatte varen.


Utland
Vi leverer kun til Norge. (ikke Svalbard)

Angrefrist/Retur
Hos oss har du åpent kjøp i 30 dager. Om du ønsker å bytte/returnere noe trenger du ikke oppgi noen grunn til oss. Retur-omkostninger dekkes av kjøper. Ved retur av varer skal varen returneres i den stand den ble mottatt i, ubrukt og i original emballasje. Så snart vi har mottatt varen, krediterer vi beløpet. Det kan ta opptil 14 dager å få retur-pakken til vårt lager. Årsaken er at pakkene først går til Postens hovedlager, før de blir kjørt ut til oss. Vi krediterer med en gang vi mottar retur-pakken. Det kan ta 1-4 virkedager før du har pengene tilbake på konto. 

NB! om du har valgt Klarna Faktura, så må fakturaen betales innen forfallsdato. Når retur-pakken kommer, vil vi kreditere og du får penger igjen på samme konto som du har betalt fra.

Angrerettskjema ligger som vedlegg i ordrebekreftelse med e-post, men kan også lastes ned her.

RETURADRESSE; Kvist Interiør, Vålerveien 925, 1591 Sperrebotn

OBS! Bestillingsvarer kan ikke returneres. Disse ordrene er bindene.

Vi tar forbehold om at fargene kan avvike fra foto. Ved hvert produkt vil du finne mål/størrelse. Vi oppfordrer til å sjekke mål på produktene, fordi det ofte er vanskelig å oppfatte størrelsen ved kun å se på bildene.

Vi tar forbehold om eventuelle prisendringer, og reserverer oss mot feilaktig prissetting.

 

Personvernerklæring

Kvist Interiør følger personvernloven som trådde i kraft 1.juli 2018. 

Les erklæringen her.